rodzina-razem-boze-narodzenie-celebracja-koncepcja_53876-46896

Poświąteczny detoks. Czyli jak przywrócić zdrowie na właściwe tory w 5 KROKACH

Dni przeplatane obrazem stołu zastawionego twoimi ulubionymi potrawami, na przemian z leniwym wylegiwaniem się na kanapie i błogim relaksie. Mija kilka dni a Ty zaczynasz świętować wejście w nowy rok. To wszystko powoduje, że po świętach może nam przybyć kilka kilogramów. Nawet jeżeli ktoś na co dzień stosuje dietę, zdrowo się odżywia – łatwo złamać swoje zasady. Jak wrócić do formy po świątecznym obżarstwie, kiedy czujemy się ciężko?

businesswoman-chodzenie-na-gore-i-za-pomoca-touchpada_1262-5985

  1. Wybieraj schody

    Zamiast czekać na windę, spożytkuj ten czas i wejdź schodami. Stosując się do tej zasady, po kilku miesiącu zauważysz poprawę kondycji, a twoje pośladki staną się znacznie jędrniejsze.

    przystojny-europejski-mezczyzna-w-bialej-koszulce-na-blekitnym-backgroung-trzyma-sportowa-butelke-w-rece_8353-10116

  2. Pozbądź się toksyn

    Pij szklankę wody regularnie co dwie godziny. Jeśli zapominasz o tym w ferworze codziennych zajęć, ustaw sobie przypomnienie w telefonie lub komputerze. Po kilku dniach poczujesz się lżej, a po kilku tygodniach zauważysz różnice w wyglądzie Twojej cery oraz włosów

    boczny-widok-sportowa-kobieta-w-gym-stroju-cieszy-sie-muzyke_23-2148398810

  3. Zainwestuj czas w treningi

    Najskuteczniejszy w spalaniu zbędnych kalorii będzie zestaw ćwiczeń wzmacniających oraz cardio. Jeśli jednak wiesz, że nie masz czasu, by robić to codziennie, postaw na trening dwa-trzy razy w tygodniu, a w pozostałe dni zamień go na krótkie spacery, zajęcia fitness czy jogging. 

  4. Odpuść sobie głodówki

    Modę na detoksy oczyszczające zostawmy w 2019 roku! Polecamy spożywać 4-5 porcji niedużych posiłków w trakcie dnia. Niekoniecznie uzupełnisz w ten sposób żołądek do syta, ale też nie przeciążysz organizmu i wspomożesz jego szybsza regeneracje, a co za tym idzie spalanie tkanki tłuszczowej.

    Teenager girl with many vegetables counting five with fingers

  5. Postaw na błonnik

    Błonnik jest niezwykle cennym składnikiem, gdyż usprawnia pracę jelit. Charakterystyczną cechą tych włókien jest pęcznienie pod wpływem wody, co z kolei prowadzi do wydalania z naszych jelit zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn. W codziennej diecie warto zatem pamiętać o produktach zbożowych (np. kaszy gryczanej, kaszy jęczmiennej, ryżu brązowym) warzywach oraz owocach.

0 komentarzy

Napisz komentarz

Chcesz dołączyć do dyskusji?
Napisz komentarz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>